Кількість
|
Вартість
|
||
|
Прем’єра аромату: 2000
Країна ТМ: ОАЕ
Зроблено в: ОАЕ
Стать: для чоловіків
Класифікація: мас маркет
Тип аромату: фруктові
Початкова нота: Апельсин, Грейпфрут
Нота серця: Листя герані, Перець, Рожевий перець
Кінцева нота: Бензоїн, Ветівер, Кедр
Насичений фруктовий аромат туалетної води Mural de Ruitz H Factor відображає характер енергійного сильного чоловіка, завойовника жіночих сердець та великих міст. Його чуттєва та нетривіальна композиція наповнена яскравими освіжальними відтінками, грайливість яких зможе делікатно підкреслити межі характеру свого власника. Ці парфуми створять ореол загадковості, магнетизму та привабливості.
Тремтлива пахуча мелодія розкривається свіжими іскристими нотами соковитого апельсина і прохолодними ніжними мотивами грейпфрута. Поступово їхнє звучання переростає в серцеві ноти, представлені запашними переливами листя герані та гострою пікантністю рожевого перцю. Фінальні акорди пахощі зіткані з медово-вершкових відлуння бензоїну, димних дерев'яних нюансів ветивера та бальзамічних акцентів кедра.