У присутності кур'єра уважно огляньте товар, не порушуючи цілісності упаковки, щоб переконатися, що Вам доставили те, що Ви замовляли, і Вас влаштовує зовнішній вигляд товару. Усі претензії до замовлених товарів приймаються лише у момент доставки, за збереженням цілісності упаковки.
УВАГА! Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 19.03.94 р. № 172 «Про реалізацію окремих положень Закону України «Про захист прав споживачів», яким встановлюється перелік товарів належної якості, які не підлягають обміну (поверненню), якщо вони не задовольняють споживачів з будь-яких причин , парфумерно-косметичні товари належної якості ОБМІНУ ТА ПОВЕРНЕННЯ НЕ ПІДЛЯГАЮТЬ. Тому будьте уважні під час вибору товару.